You dont know what "trust" means.

Jag alskar att jag har flyttat, att jag har ett normalt jobb man gar till pa morgnarna,
och nar man kommer hem sa ar jobbet inte med dig. Jatte jatte skont ar det.
Men att jobba gor mig trott. Trottare an vanligt. Men jag gillar det. Tanterna pa jobb alskar mig och ger mig sa fina kommentarer hela tiden.
u make me so happy when I look at you. When you are walking and your hair is hopping in the air.
your skin is so beautiful, dont u think she is so beautifu,, ( lady to the other lady).
Hon kallar mig : Kind lady , hela tiden. Hon ar jatte sot denna tanten.
Hela tiden kommentarer om hur fin jag ar, hur bra jag ser ut, min hy, mitt har, mina klader.
Jag gillar mitt jobb.
Mycket hander i mitt karleksliv. Jag undrar varfor det alltid ska vara sa svart.
Jag vill ha det latt, ett bra liv, vara lycklig och inte braka, inte vara ledsen eller sarad.
Det verkar ju dock inte funka. Ar det inte det ena, sa ar det de andra.
Jag hoppas att det loser sig.
Jag ar javligt glad for att jag har mina alskade Holly. Vad hade jag gjort utan henne?
Ingenting. Jag alskar henne sa mycket. Min angel, min lifesaver.
Idag ska jag laga mat. Corrin's mamma ska ut och ata, sa jag ska fixa mat at oss.
Ska laga Kyckling Marengo, vilket jag alskar. Ska bli sa gott.
Akte darfor direkt efter jobb till affaren och handlade mina ingredienser. fixat och klart.
Skont. Ar sa sjukt trott. Sitter och kollar pa : Santa Clause 2 pa tv. Haha. En bra film det dara.
Uh, skulle vilja somna, men tror jag maste hamta Corrin snart fram tagstationen.
Mina ben varker och gor ont. Han skickade nyss, behover inte hamta honom :D
Skont. Ska ta en lang dusch, slanga mig i sangen och glo pa tv tills jag maste resa mig for att fixa mat.
Duschen kallar. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0