September.

Jag tänkte passa på att blogga lite nu när jag faktiskt sitter vid datorn.
1a September idag. Hur sanslöst är det. Igår var sista dagen på vintern i detta land. Härligt.
VI har haft skönt väder i ca 2 veckor nu, idag nu på eftermiddag fick vi dock lite regn.
Men ändå 23 grader sådär varje dag, så jag klagar inte. Jag hoppas att det håller i sig. :)

Eftersom tiden springer iväg är det endast ca 7 dagar tills jag flyttar. 
Jag är så lycklig. :) Åh. 
Ska packa imorgon och ta med mig en resväska och packa upp under helgen. :) Woho.

Nya jobbet går utmärkt. Fick en utmärkt lön idag efter att ha jobbat 29 timmar.
Himla bra pengar. Så jag är glad.
Tänkte ta en titt på lite kläder imorgon. ;)

Vad har jag mer att säga. Inte så mycket.
Ska snart åka till älskling och äta middag och mysa. :)

Nej skypar med mamma och syster.
Puss haj 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0