Ni vet vad som gäller

Fredag. Jag älskar det. Vilket betyder 5 nätter hos Corrin, sen 2 kvar här.
Kunde inte varit lyckligare. Jag är bara så himla trött på att någon säger till en vad man ska göra,
eller inte göra. Regler. "du måste sova hemma när du jobbar" osv. När hade jag dom reglerna sist.
Kan inte ens minnas att jag haft sådana regler. Det är jobbigt, irriterande.
Jag tycker jätte mycket om familjen, det gör jag, men det får vara nog nu.
Jag är så förbi detta stadiet, har varit gaaanska länge nu. 

Jag har iallafall packat ner halva rummet nu. Nästan alla grejer ligger i mina resväskor och
dom tänker jag ta med mig till Corrin idag. Lika bra eftersom jag ändå tillbringar nästan all tid där nu innan
jag flyttar. Onsdag-Fredag är jag här hemma och tar resten. :)

Idag åkte jag och shoppade. Blev fina saker. En jätte fin blå klänning/topp, en (i samma färg) kjol, 2 färgglada linnen och ett par party shorts, svarta. Allt detta för endast ca 600 kr. :) Bra dag. 
Fick ju jävligt bra lön igår så att säga, så kunde unna mig lite idag :)

Sitter här och lyssnar på Jack Vidgens nya album. Killen som vann australia's got talent.
Han är sjukt jävla bra. Har ni inte lyssnat på honom så tycker jag ni ska göra det, Jack Vidgen var namnet, Youtuba honom. 

Kollade flyg hem igår också. Tror med nästan all säkerhet att vi kommer den 20 december, och åker hem tillbaka den 23 januari :) Vi får se. Bokar väl om 4 veckor typ. Corrin måste först fixa sitt pass. 

Hm, annars. Ikväll blir det mest massa flytt osv. Vi bytar rum i huset o sånt.
Imorgon blir det middag + bowling med vänner.
Söndag, söndags sech på the saint. 


Nu ska jag återgå!.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0