Arg.

Jag är nästan arg på mig själv. Jag glömmer bort min blogg eftersom jag aldrig sitter vid datorn längre.
Jag borde straffas, men hur?! Det är ju min blogg, jag som bestämmer. Jag har inte mycket att skriva anser jag.
Men ska försöka.

Mycket har hänt. Den senaste veckan har varit känslosam och jobbig. Jag är ledsen och sårad,
men jag har bestämt mig för att förlåta och försöka gå vidare. 

Söndags var vi på The saint.
Måndag utbildning + Holly. 
Tisdag var jag med Pauline på hennes jobb, sen åt vi lunch ute och bara pratade massor.
Sista gången vi kunde göra det tillsammans på ett tag.
Var även med Holly på kvällen. Vi åkte till bian och kollade en super duper dålig film " One day". Fattade halv 7.
Onsdags gjorde jag nog inte mycket. Jo, jag hade medicin utbildning på morgonen, på kvällen lagade jag
hemmalagade hamburgare med massor gott till det. Holly kom över för middag och hade trevligt.
Tog sen en tur med bilen på kvällen :)

Idag har jag mött upp Holly för lite lunch, vi handlade kräfter som vi ska äta på Lördag.
Har nu barnen i badet och sen ska jag ut på middag med Corrin.
Hoppas på en bra kväll.

Imorgon flyttar jag härifrån. Sjukt att tiden gått så snabbt, men ska bli skönt att börja ett nytt kapitel i livet. :) 
Ett jobb jag går till på morgonen, och när jag kommer hem har det inte jobbet runtomkring mig. 
Härligt.

Jag hoppas på en bra helg. Jag är ledig vilket jag inte varit på 4 veckor. 
Ska försöka sova ut, ha kräftskiva, ut med Corrin osv. 

Jag ska försöka bättre mig på blogg fronten. 
Puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0