Antligen.

JAG HAR FLYTTAT. Igar var min sista dag och jag kunde inte vara gladare.
Sa jakla skont. Kom hit vid 8pm tiden. Hem, home sweet home. Till min alskade sang, mitt hus.
Idag vaknade jag upp efter en valdigt bra natts somn. :)
At lite frukost , hoppade in i duschen for lite benrakning. sminkat mig.
Har sitter jag i min morgonrock, ganska sa fardig for dagen, och ar glad.
Det ar jatte varmt ute, ska bli hela 24 grader idag, om inte mer. Sommaren ar pa vag.
Ar sa sugen pa att hoppa i poolen, men nej, det ar for kallt annu.
Ska snart kla pa mig och vantar pa Corrin. Vi ska ner till Freo och ata lunch och strosa
i detta fina vader. I eftermiddag blir det kraftor/rakor och alkohol. Gillar.
Ska kla pa mig sa kan jag visa hur jag ska se ut idag :)
Tyvarr kan jag bara visa linnet.
Bla kjol till detta. Finemang!
Nu kilar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0