Underbar dag

Du lyser upp min vardag för tillfället.



Tack för din fina kommentar Helene. Dock är faktiskt inte pizzorna lika goda som hemma,
goda, men inte sååå goda ;) Men det får duga. Haha. Hoppas allt är bra med dig/er :)



Idag har varit en helt underbar dag.
Blev hämtad vid 1pm. Åkte längst med hela kusten ner till Ikea.
Stränderna är inte lite fina, och husen där. Puh, jag vill ha ett hus där en dag. ;)
Käkade lunch på Ikea, handlade lite gottis med mig hem oxå.
Sen åkte vi till en park vid stranden i Cottosloe och la på gräset,
hörde havet brusa och njöt av värmen.
Åkte sedan vidare ner till freemantle och gick på marknaden.
Gick sen en promenad till parken och upp igen genom stan. Mysigt mysigt.
Åkte hem och har nu jobbat ikväll.

Tittade film och mös, barnen somnade bra.
Jag tittade "Charlie st Cloud". Ganska bra film.
Nu väntar jag på att föräldrarna ska komma hem så att jag kan åka till Corrin. :)


Imorgon är det sushi kväll med vin här hemma ;) Myspys..
Puss på er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0