Torsdag

Åh, snart helg igen. Jag är så trött. Jag vill ha helg,
spendera tid med min pojkvän, som jag förövrigt inte sett sen i Måndags.
Det suger. Men ikväll ska vi gå på bio, käka nått innan. Vi ska se baksmällan nr 2 ;)
Kommer bli dö roligt. Vill festa med mina vänner, dricka vin, dansa. Ha det hur skönt som helst.
Inte för att jag inte gillar att vara med barnen, jag älskar det, men jag längtar efter helgen.
Menar, vem gör inte det?!

Igår hade jag och tvillingarna en "art and craft" stund när vi kom hem från skolan.
Dom målade sina fairy stvatyer dom fick i födelsedagspresent. Jag tog en fairy teckning dom oxå fick, 
och började måla. Jag är inte klar, men när jag är klar ska ni få se hur den ser ut.
Det är ett a5 papper, så mycket att måla. Jätte kul faktiskt.
Sen hade jag as mycket att göra. Tvätt, samtidigt som jag försökte få ungarna att sluta bråka.
Börja på maten för limpan skulle ta en timme i ugnen typ. Förberedelsen tog  25 minuter kanske.
Få hem Hayley och få henne att göra läxa. Kaste in dom i duschen. Puh, jag var stressad.
Men jag fixade iaf klart tvätten, fick in 2 av 3 kids i duschen. Fixade maten. Plocka undan efter vår måleridag.
Maten var awesome. Jag är lite sådär stolt, för min sås är ju den godaste i världen, och jag undrar hur det kan vara så, för att jag gör ju faktiskt inget speciellt med den. Men gud vad god den är. Haha, :) 

Idag var en bra morgon, i början iaf. Helt plötsligt var klockan 8. Bara 2 av 3 kids var påklädda.
Vid 8 måaste vi äta frukost för att hinna i tid. Fick stressa slöpottan så att hon klädde sig snabbt som fan,
medans jag gjorde all frukost. Fick tjata poch tjata fölr att få dom att äta snabbare, vilket dom INTE gjorde.
Iaf, blev stress och sent till skolan. Murray tog dom dit, så jag behövde inte följa med. Onödigt att gå två dit.

Ska vila en stund, sen ska jag fixa mig och åka och handla svarta byxor, sen sticka upp till jobb
och hämta mina ringar och örhänga. Känner mig fruktansvärt naken utan dom. 

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Jag vill också se den=) Du måste berätta sen om den var bra=)

2011-05-26 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0