That job is miiiine

Torsdag. Var förvånansvärt pigg imorse. Dock blev jag helt stum när jag kom upp.
Bara en kid uppe, resten sov. Trodde jag var i fel hus.
Gjorde mitt tea, drack upp, sen fick jag väcka änglarna.
Men det gick bra.
Påklädning, frukost, skola.

Kom hem och kollade igenom Victoria Secrets kläder. As fina. 
Vill ha en as snygg klänning jag hittade där, ett par as snygga högklackat.
Ska bara jobba lite först, sen skicka efter dom,
men det är lugnt nu för nu kommer jag ha mycket pengar FÖR
JAG FICK JOBBET.

Jag blev nyss uppringd av pizzerian som sa att jobbet är mitt. 
Kan komma och skriva kontrakt när jag vill, hämta kläder,
sen är det bara till att börja jobba. 
så tänkte dra upp dit nu idag när jag käkat lunch och hoppat i andra
kläder än mjukisbyxorr XD

Nu ska det jubbas och tjäna pengar så jag kan köra vad jag vill :):)
Wiho.


Later.. v

Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Grattis=)

2011-05-05 @ 10:49:22
Postat av: Helen

Grattis grattis snäckan, vad jag blir glad för din skull.....Förlåt att jag har varit dålig på att kommentera men denna våren har det varit mycket att göra...Hmmm vad det hörs gott med pizza, undrar om de är lika goa som himma.....Ha det bäst Kramis 3

2011-05-07 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0