Tankar

Jag känner att jag har inte skrivit ordentligt på ett tag.
Har väl helt enkelt inte haft tid, eller känns för det.
Igår var en soft dag. Tvillingarnas födelsedag.
Jag och Pauline shoppade lite, käkade lunch och hade en bra dag.
Sen åt vi kycklingtaco på kvällen, tvillingarnas beställning.
Åkte hem till älskling. Han somnade direkt, så jag tittade "the ugly truth" som gick på tv. :)
Bra film.

Åkte hem tiiiidigt imorse. Sov en stund till. Käkade frukost och gjorde mig redo
för min nya tattoo. Tog ca 1.5 timme. Gjorde inte alls ont.
Nu svider det lite, men what a hell. Gör ingenting. Nu är den gjord.

Alltså. Jag har hittat en skola som har utbildningen jag vill gå. 
Eftersom jag har pojkvän här nu, är jag rädd att jag kommer strunta i mina drömmar
för att stanna här och vara med honom.
Alltså kan jag plugga här. Dock kostar det och jag måste ta lån.
Då är jag dö rädd att "är det värt det" att ha lån hela livet sen för att plugga här.
Och sen är jag rädd att jag inte ska klara det ekonomiskt. Med boende, mat och livnära mig själv.
Vet inte vad jag ska ta mig till , typ. Jag kan alltid plugga och sen ha ett litet extra jobb nån kväll i veckan och
tjäna in pengar veckovis, och då klarar jag det. Men ändå skrämmer tanken mig.
Vet inte vad jag ska göra. Puh. Hjälp mig.

Jag är hungrig så jag dör snart. Hoppas på att maten är redo inom
en snar framtid. 
Ikväll blir det bara mys, en bok och tee. Känner att jag kanske börjar bli sjuk.
Och det kommer inte på frågan.. 

Vad tyckte ni om våra tatueringar? :)

Puss till er v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0