Tandfen kommer på besök.

Fredags kvällen var väl helt okej.
Dock var jag uttråkad, menmen. Fick iallafall spendera den med min älskade.
Kom hem 6.30 imorse. Somnade om. Nu har jag ätit frukost och vaknat till liv :D

Familjen kom nyss hem. Min älskade lilla (nästan femåring) drog ut sin tand i affären.
Wiho - grattis ! Första tanden ute. Stackare Katie blev helt svimfärdig och mådde dåligt.
Haha. Dom fick komma hem tidigare för lilla ynklingen. :) Tanden är så lite.
Kommer ihåg när jag hade alla mina tänder samlade. Så små.
Nu får vi se om tandfen kommer på besök. Muhaha !!.

Vad FAN händer ikväll? Jag har ingen aning.
Jag måste göra något innan jag typ faller ner och dör.

Nu ska jag ut och kolla på ynkligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0