Statistik...

en är väldigt dålig här. Eller, ena dagen väldigt bra. Andra dagen väldigt dålig.
Tycker ni ska klicka upp min blogg direkt på morgonen och läsa nytt innehåll.
Betyder att jag måste bli bättre på att blogga.
Haft en liten svacka nu senaste dagarna. Inte så att jag inte orkar,
har bara varit upptagen. 


Är dö trött denna morgon, även då jag sov hemma inatt.
Försöker streama mina one tree hill avsnitt, men det går segt.
Halva funkar, sen streamar den inte längre.  =/ 
Och jag måste få se dom.


Vasr bara hemma igår. Upp AS tidigt pga att jag sov hos Corrin.
Kom hem, sov lite till. Upp med kidsen.
Fixade dom. Pauline tog dom till skolan, jag slappade framför tv'n.
Städade, sov, kidsen, mat osv.
Riktig slapp dag.


Idag. Hmm. Vet inte. Slappar just nu. Har väldit ont i magen.
Är hungrig också dessutom. =/
Ger internet en till chans att strema mitt hela avsnitt, annars går jag till tv'n.
Blir nog att typ bara jobba idag, sen kanske träffa Corrin ikväll,
om jag orkar. Annars händer inte så mycket faktiskt.

Har haft lite hemlängtan. Saknar alla där hemma. Hade varit skönt att vara hemma en stund.
Dock vill jag inte lämna alla här. 


Nej, later gott folk. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0