Solen skiner på sjön

Onsdag igår och det innebär att jag lagar mat.
Lagade "chili corn carne" med ris, också bröd till det förståss.
Super gott och alla var nöjda och glada ! :)

Efter maten hämtade Corrin mig.
Åkte hem till honom, kollade Australia got talent,
och sen kan jag säga att jag nästan somnade.
Var så himla trött igår. =/ Mös lite och sen fick han köra hem
mig annars hade jag somnat for real. 
Somnade dirr när jag kom hem.

Idag vaknade jag ganska pigg.
Härligt !
Ungarna var jobbiga imorse, eller
inte jobbiga med ni vet. Lyssnade inte riktigt,
gjorde inte vad jag sa m.m. Sega och allmänt tröga.
Men så är det ibland.

LÄmnade kidsen, sen gick jag direkt ner till sjön igen.,
Sprang runt denna gången då jag inte hade dogen med mig.
Tog mig 31 minuter. Misslyckat. Visst, det är 5 km runt, men
min sko ger mig skoskav på ena foten vilket gör skit ont. Så fick stanna
någon gång för att försöka göra av med smärten, men icke. Sen fick
jag för mig att om jag springer snabbare så är jag snabbare klar.
Haha. Dock hjälpte inte detta, men iallfall, 31 minuter. Får väl vara glad för det.
Gick sen hem lugnt och fint. :)
7-8 km idag igen, jag är stolt.

Ska hoppa in i duschen nu, sen blir det en kopp soppa
och kanske en ostmacka, eller nått till lunch :)
Ska titta Glee avsnittet som var igår som jag inte fick se
av Corrin för det var "gay". 

Ikväll blir det mat med Corrin ute och försöka
hitta presenter till tjejerna som blir 5 år på Måndag ;D

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0