Ska man bryta mönstret?

Tisdag. Dagen var slapp. Eller ganska.
Vi stack till tatueraren och lämnade deposit, vidare till möbelaffären och köpte en tv-bänk.
Biblioteket, som för övrigt har alla mina favvoböcker. Ska dit och frossa, och fixa lånekort imorgon tänkte jag.
Sen åkte vi till ett shoppingcenter och handlade lite. Mat, skor osv. Jag fick äntligen köpa ett par mjukisbyxor,
som jag nu sitter i och myser :):)

När vi kom hem började jag fixa bilderna, som tog en evighet. 
Men blev tillslut färdigt. Åkte på min intervju, som var typ
världens slappaste någonsin. Typ frågade någon slapp fråga, sen
snackade vi mest. En tjej i min ålder. Haha.
Får väl hoppas dom ringer, men kommer bara ha det jobbet tills
ett bättre dyker upp ;)

Väl hemma lade jag in alla bilder på facebook,
musik, badade kidsen.
Så är du vän med mig på facebook, eller vän till en vän, gå in och titta mina bilder ;)

Nyss ätit, myser nu i sängen.
Fick precis en inbjudan till en dockteater så tittade på dom ;) Haha.

Ska visa några bilder från veckan.





























Har as många bilder, men kan inte lägga upp alla här.
Kolla facebook.



JO. jag har ett dilemma. 
Träffade en kille för ett tag sen när jag kom hit,
ute på en club.
Han var as nitad och jag dampade bara, så jag stack igen.
Men, gav han en chans till och har träffat han igen.
Jätte lätt att umgås med, jag som alltid är blyg var inte det med honom.
Han är inte alls min typ av kille, men på något konstigt sätt så känns det bra med
honom. Känns trygg och det är så enkelt. Vet inte om jag ska bryta mönstret
och faktiskt träffa han på allvar. Eller bara skita i det :) 
Får se, får se. 
Nu återgår jag.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Bryt mönstret=) Hoppas du haft en bra resa=)

2011-05-03 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0