RÄDSLAN TAR ÖVER

Jag har inte skrivit på länge.
Jag har inte känt för det, och jag har inte varit hemma.
Orkar inte skriva på Corrin's icke svenska tagentbord.

Helgen var kanoners. I Fredags umgicks jag med älskling.
Vi grillade hemma hos honom, dö mysigt. 
Pratade med hans mamma länge innan jag gick och höll babe sällskap i sängen.
Somnade dö tidigt. 
Lördags åkte babe till jobb, jag låg kvar och sov.
Han kom hem och då tog jag hans bil hem. 
Han åkte på fotboll, jag åkte och shoppade.
Handlade en jätte fin klänning. :) Bara 20 dollar.
Sen hem och tittade fotbollen. :)

Åkte hem till älskling, började förfesten.
Hämtade mina partypinglor, fortsatte förfesten.
Sen gick det utför. 
För mkt öl + vin :P Haha. Blev rätt kalas.
"Blev av med min plånbok" innan vi ens gått utanför huset ( jag satt på den )..
Vi åkte till en bar i stan, dansade och drack,  väldigt roligt. ( minns inte mkt ).
Mådde dåligt, men vi drog vidare till en club. Vi gick in, sen åkte vi typ hem, för
Corrin mådde skit kasst.
Jätte kul att vi sen vaknade upp tidigt på söndagen med att han har hög feber och jätte ont i kroppen.
Stackarn var sjuk på riktigt, inte fyllesjuk. haha. Borde jag varit, men icke sa nicke. ;)
Söndagen tillbringade vi i sängen, sov hela hela dagen. 

Annars inte mycket. Jag har problem.
Vet inte hur jag ska börja.

Jag har ont, jag mår dåligt.
Jag vet inte vem jag ska prata med om det.
Vill inte prata med vem som helst. Jag vill ha min familj, mina vänner här.
Jag är rädd, rädd att det faktiskt är något allvarligt.
Kanske testen visar fel?
Kanske ultraljudet visar något fel, något allvarligt?
Jag vet inte vad jag ska göra., känna eller tycka.
och att allt är så dyrt, det tar livet av mig.
Tacka vet jag Sverige. 

Någon som vet något om ett avtal mellan Australien och Sverige när det gäller sjukförsäkring ?
Fattar inte varför det är så jävla dyrt. Kanske för det är något privat skit, men vadfan. 1200 för
ett ultruljud, ska dom kanske ta betalt för att berätta resultaten oxå?
Puh, blir fattig på kuppen här. Jag vill hem till Sverige och bli ordentlig undersökt. 
Inte behöva betala hundratals kronor för ett doktors besök. 


Tisdagkväll och jag sitter hemma i min säng och relaxar.
Inte varit hemma sen i Fredags dag. 
Nu när jag tänker efter är det dö länge. Var hemma en liten stund Lördag,
sen en stund Måndag kväll. Är borta så ofta.
Skönt att vara hemma faktiskt. 
Är så trött.
Jobbade igår på mitt nya jobb, 6 timmar. Gick kanoners.
Fick sms igår kväll om att jobba idag. Sa ja.
Jobbat 5 timmar idag. :) Kanoners.
Jobbar Fredagkväll 3 timmar. 9-12pm.
Mitt i rushen, hoppas på det bästa ! ;)

Och jag tjänar inte fy stam iheller. Bättre än i Sverige minsan och da ;)


Nej, nu ska jag sluta snacka skit och ta mer te. :)
Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Du måste kolla upp vad det är som är fel så du vet...Bra som dåligt resultat.... Vi finns här vad det än är=)=)

2011-05-31 @ 16:58:42
Postat av: Joey

Hejhej!!

Har du ingen försäkring?? den borde täcka ganska mycket.. annars kan du skaffa ett medicare kort.. du får ett temporärt direkt när du ansöker som du kan använda tills riktiga kortet kommer och då betalar du som att du vore aussie!

2011-06-01 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0