Öroninflammation?

Jag har länge kännt att jag har ont i mina öron,
men jag har lixom struntat i det och tänkt att det går väl bort
så småningom. Men varje dag mår jag jätte illa, jag blir lätt väldigt yr.
En dag frågade Pauline mig om jag har ont någon annanstans, typ om jag känner mig
sjuk på något annat sätt. För omjag gör det, så kan illemåendet och yrseln bero på
att jag har en annan infektion i kroppen. Idag har jag mått skit.
Jätte ont i huvudet, ont i mina öron, mår jätte illa och är väldigt yr.
Det är skit tråkigt, för idag är min städdag.
Vilade en lång stund imorse innan jag tog tag i städningen, men jag har det gjort nu ialllafall.

Jag kanske boede gå till doktorn och kolla upp mina öron.
Jag har aldrig förr haft ont i mina öron, eller haft inflamation eller liknande,
så jag vet inte riktigt hur det brukar kännas. Jag vet bara att jag har ont,
och jag har haft det länge, utan att bry mig. =/ Ska prata med Pauline ikväll och 
se vad hon säger om detta fenomen.
Iallfall, huset är väldigt rent igen, så skönt. 

Tog lite lunch nu efter städningen och snart ska jag gå och hämta tvillingarna.
Hayley går med en kompis hem, så bara tvillingarna hemma.
Ganska skönt. Ska se om dom vill pyssla med deras nya presenter.
Dom har massa nytt pyssel att göra, så ska bli skoj. Om dom nu vill göra något.
Haha. 
I eftermiddag lagar jag köttfärslimpa, vitlöks klyftpotatis och egen brunsås. 
Broccoli, morötter och ärtor. Kanske majs? Gott.

Klockan 7pm börjar jag jobba på Dominos, så blir snabbt mat sen köra dit.
Får se vad jag ska göra där idag. Kanske bara få kläder och gå igenom stuff.
Vet inte.  Dock bara två timmar så det är skönt. ;)
Min facebook klyddar, får lite smått panik. Haha. 


Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Tack för middags tipset=) hahaha

Hoppas du snart mår bättre=) Krya på dig!

2011-05-25 @ 11:22:33
Postat av: Anonym

Så bra att du kom ihåg majsen ;)

2011-05-26 @ 11:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0