Onsdag.

Brukar jobba Onsdagar. Inte idag. pauline är fortfarande ledig,
men imorgon börjar allvaret igen. Upp 7 osv. =/
Idag har jag bara städat. Eller iallafall de få timmar som redan gått denna dag.
Allt är cleant och fint nu. :) Bra där Yasse. 

Nu tänkte jag klä på mig och dra till bibblan. Dö sugen på att hitta mysiga
böcker och sitta och läsa :)
Har en bok jag lånade förra veckan av Pauline, som jag nästan läst klart. 
Himlans bra. Att läsa engelska böcker är dö bra. 
Känner mig duktig.
Huvudvärken slår till varje dag, jag undrar varför.
Dunkar vid ögonbrynen, på sidan, bakhuvudet, överallt.
Mår illa, känns som om jag ska kräka.
Menar, inte kan jag ha migrän varje dag? =/
Hjälper inte hur mycket vatten jag än dricker. Typiskt.
Huvudvärkstabletter och vila, japp.,
Men nu ska jag trotsa det och köra till bibblan.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya

2011-05-04 @ 07:32:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: mormor

Gumman,när har du kollat synen,du läser mycket nu och kanse behöver glasögön.Man brukar få huvudverk av det,puss

2011-05-04 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0