Mysig dag.

Måndag. Jag sov tills jag faktiskt vaknade av mig själv,
eller ja, av tv'n typ.

Sov hos Corrin. Hadfe lite svårt för att soma igår kväll då
Corrin snarkade och sov som en stock.
han fick ge mig ett litet sömnpiller för att somna. Haha.
Vaknade imorse av att Corrin var borta, somnade om.
Vaknade av att han kom tillbaka, somnade om.
Vaknade av att han ville kramas, skällde på han för jag ville sova,
och somnade inte om. Istället fick han som han ville, en kram.

Vi gick upp och duscade, ficade oss och begav oss till stan.
Corrin's lediga Måndag då alltså.
Vi gick till ett sushiställe där dom har ett rullband med
AS mycket sushi så man kan välja och vraka vad man vill ha.
Underbart gott. Mums.
Men ganska dyrt ..


Sen gick vi bara en runda i stanm tog tåget hem och
körde till Ikea för en sväng där. 
Handlade dock ingenting.
Åkte och handlade åt hans mamma, sen hem till honom igen.
Mös framför tv'n och datorn. 

Sen stal jag min man's bil och körde hem.
Varit hemma en stund nu, Duschat kidsen, pratat med Pauline. 
Käkat lady och luffsen ;)
Ska nu ta bilen och köra tillbaka till mannen,
sova där inatt eftersom det är vår sista natt tillsammans tills helgen kommer igen :D Haha. 

Imorgon ska jag och Pauline kolla våra tatueringar, :) Spännande..
Återkommer angående det. 
Mannen väntar.

Puss till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0