Men vänta, snart är det Tiiiisdag

Helgen som gått har varit awesome.
I Fredags var det som sagt utgång med tjejerna. Underbar kväll med massor med vin, dans och pojkar.
Bli nu inte rädda, pojkarna var för mina vänner, som jag fick fixa åt dom ;)
Haha. Rätt kul .. Kvällen på clubben slutade vid 3am. Sen blir det frukost på donkan,
prat med alla som var ute. En kall väntan på tåget hem. Tog sen taxi hem från stationen och var hemma
runt 6.10am. :) Rätt najs. Haha. Pratade med älskling, sen somnade jag vid 6.30 och sov till 9 ;P
Corrin väckte mig, jag gick upp duschade, drack tee och åkte hem till baby. 
Han gav mig en fet burgare ( vilket var allt jag önskade den morgon ) och åkte hem till hans säng där jag somnade
typ direkt. Så skönt. :)

Spenderade dagen där, åkte hem senare. Åkte med min familj till scitech - ett ställa med en massa olika roliga grejern tekniska saker typ. Vet inte. Såg en show i 3D om rymden o så. Rätt coolt.
Åkte sen hem, tog Corrin's bil tillbaka till honom och åt kina mat, mös i sängen och jag deckade vid 8.30 typ.
Sov enda till 9.30 denna morgon. Då var Corrin ute och gjorde frukost till mig på grillen. Ägg, bacon, korv och grillad tomat. SÅ gott. Låg sen kvar under hand varmefilt, som jag sovit med hela natten på högsta värme,. Kom nyss hem. Ska duscha och fixa mig inför tjejernas party, vara där och leka, sen ikväll åker jag till baby ! :) 

Vet inte vad som händer i veckan, men imorgon är det tjejernas riktiga födelsedag. :)
Blir väl mat som dom väljer, och mys och presenter. ;)
Tisdag är det tatto dax. Jag är så spänd och riktigt redo för min nya ;D Wiho !., 

Nej, vill ha mitt tee nu och sen dusch.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0