Mardröm.

Jag har inte drömt mardrömmer på väldigt länge.
Men imorse hade jag en. 
Kan ju säga att det handlade om killar, sprit och bråk och svek.
För er som känner mig bra, vet vem detta refererar till.
Trodde dock det skulle vara över, men tydligen hänger det fortfarande i..
Kunde inte somna om efter detta, så var vaken 07.20. Kul.

Låg kvar ett bra tag, tills Corrin ringde. Pratade en stund
och sen knackade Pauline på dörren och sa att dom skulle äta pannkakor nu,
så om jag ville ha kunde jag komma ut :)

Gick ut och åt 2 pannkakor med nutella.
Hur gott som helst. :) Mums!

Sitter nu och har fixat brynen ;)
Pratar med en gammal vän och ska snart göra vid mig för lunchdate! :):)
Luncha och åka till Ikea. :D Wiho. Ska se om dom har några gotter till mig.. 
Sen får jag/vi se vad som händer. Ikväll jobbar jag så det blir väl onyttigheter med barnen,
film och mys. :)



Drömmarnas land ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0