Livet på en pinne

Alltså, 7 veckor har jag varit här. Det går snabbt. Snart är jag säkerligen hemma.
Pratade med Pauline om det idag, bara lite så där. Hon undrade ungefär när jag ville åka hem och sa typ december.
Jag stannar tills hon är ledig från jobb i december, sen kära vänner, kommer jag hem. Men kanske bara för en stund ;)

Varit en skön dag idag. Somnade jätte tidigt igår och sov som en stock hela natten.
Vaknade och gick upp vid 8.30. Tog på mig gymkläder och åkte med Pauline till zumba. 
Härligt pass, dock jävligt jobbigt och tufft. menmen. As bra träning. 

Vi duschade och åt lite sushi sen drog vi till leksaksaffären.
handlade varsin present till tösernas födelsedag.
Drog vidare till mataffären.  Hem , käkade lunch, chillade framför tv'n en stund.

Sen haft skypedate med maria, äntligen. Efter 11 veckors tystnad pratade vi äntligen.
Haha, 2 timmar blev det ;D Tog igen all förlorad tid och kändes kanonbra. 

Har nu duschat flickorna, väntar på mat, och sen hem till Corrin.
Blir att sova där inatt, sen hem imorgon bitti..

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0