Kasst tycker jag...

Ni börjar bli kassa på att läsa.
Ibland bra, ibland kassa. verkligen. skärpning. 

Varit en najs dag. 
Jobbat, lunch, upp till andra jobbet och skriva papper,
hämtat kids, jobbat, läst.

Lagade mat idag. Kyckling Marengo.
För er som inte vet vad det är så googla ;)
As god rätt min mamma gjort till mig några gånger där hemma.
Hittade receptet och ville göra det.
Dom älskade det !
Älskar att laga mat här, för alla uppskattar det så himla mycket,
och vem hade kunnat tro att jag är så här bra på att laga mat. 
Sinnes. 
Barnen klagade dock på att det var lite starkt, oops, för mycket kryddor,
men gud vad gott det var ! :)
Vad ska jag laga nästa vecka?! 


Åkte till Corrin efter middagen. 
Eller, han hämtade mig :) 
Tittade tv och mös :)

Hemma och skypar med sis nu ..
Säger god natt.

Puss på er v

Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Kyckling marengo= Super gott, längesedan jag åt det=( Du kanske ska satsa på kock iställer=)hahah sen snart...=)

2011-05-06 @ 10:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0