Kära anonym

Jag får kommentarer hela tiden från en anonym männisika här i australien,
men vet verkligen inte vem det är. 
Iallfall vill denna människa ha uppdatering angående prinsen.
Eftersom du inte verkar ha läst vad jag skrev sist så säger jag det igen. 

Prinsen är verkligen en prins. Han är allt för perfekt.
Jävligt snygg, sexig, kroppen är inte att tala om, verkligen en underbar människa.
Dock är han väldigt dålig på att höra av sig.
Pratade med han senaste igår, eller pratade och pratade,
han smsade att han inte kunde ses idag, och jag svarade :ok. 
Så vi pratade inte direkt. Nu ska han vara iväg en hel vecka,
så får väl se när vi prata nästa gång. Ska se om han hör av sig och hur lång
tid det tar innan han gör det. Jag ska inte iallafall ;)

Eftersom han och jag inte är någonting mer än vänner
så tänker jag inte hindra mig själv från att träffa andra.
Så hur det går men prinsen får återstå att se.
Jag vet inte, och ni vet inte. Eller, jag vet nog ;)

Vad gäller mer bilder så har jag ju varit iväg i en vecka nu
och har multum med bilder att visa er. 
Detta kommer jag göra typ imorgon, när och om jag har tid.
Först blir det shopping av alla möjliga slag,
och sen arbetsintervju.
Kanske ska bli pizzabakare ;) Haha. 


Nu har jag precis kommit hem ifrån en kompis.
så jag säger godnatt och släcker lampan.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej ,välkommen tillbaka,saknade dig,jag väntar på dina bilder som du lägger ut ,jag brukar spara dem,puss och kram mormor

2011-05-02 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0