Borta bra men hemma bäst !

Hemma igen. Äntligen. Jag har haft det underbart roligt.
Vädret var inget att hurra för, menmen, det stoppade oss inte. 

Ska berätta lite om våra dagar nu.


Måndag: Vi åkte dit. Stannade för lunch på vägen ( sushi ). Kom dit, packade upp osådär.
Gjorde inte mycket den dagen. Åkte och handlade med Pauline. Vin, öl, mat.
Ungarna badade i poolen, sen var det middag och dagen var slut. Min favvomiddag btw, sukinislize.
( nej vet inte hur det stavas ).

Alldeles för svårt att minnas vad vi gjorde under vlken dag, så jag säger såhär:
Massor med winetasting. Jag och P testade och köpte. Blivit lite av en expert på att drick rött, gott !
Vi har varit på surfarstranden. Helt jävla underbart fin, och utsikten. Gud !
Vi har varit i en grotta, gick bara sådär 300 trappsteg ner, och javisst, man ska upp oxå.
Labyrintkul har vi haft. Sprungit runt och letat vägar för att sen upptäcka att det är en återvändsgränd ;)
Sjukt kul. Hitta upp i 4 olika torn i turordning, klurigt.
Massa glass. Testat att fiska utan resultat.
Vi har åkt "tåg" ut på piren, tittat nere under vattnet på alla fiskar. 
Badat mer i poolen. 

Ätit lunch ute, ätit underbar mat hemma med massa vin. 


Vet inte om jag glömt något, men vi har gjort massor av grejer iallafall.
En dag när jag och P var på winetastig testade vi 25 olika vinsorter. Och detta på 45 minuter typ.
Ut kom vi, och vi gick faktiskt på våra egna ben, men visst var man påverkar.
Jätte roligt. :)

Jag har 100 tals bilder att lägga upp, men det kommer senare.
Har dundrande huvudvärk och vill bara vila nu. =/


Arbetsintervju imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatering om prinsen tack, och mer bilder!!!

2011-05-02 @ 08:20:24
Postat av: Syrran

Zuccini

2011-05-02 @ 21:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0