BLÄÄÄÄ

Jag vaknade imorse och skulle vända mig om mot
mannen då jag kände att jag flög typ. Jag lade mig på hans arm
men det kändes som om jag faktiskt var någon helt annan stans med mitt huvud. =/
Jag var yr, så jävla yr .. Det var äckligt. Kändes som om jag hade druckit en vodka
flaska och gått och lagt mig . Fy . Illa mådde jag också. Men bara att gå upp och klä på sig och sätta
sig i bilen. Det var inte lätt. Väl hemma gick jag till mitt rum och in på toaletten.
Spydde lite, var fortfarande yr som in i ...

jag hade planerat att gå ut och gå på morgonen istället för att
gå tillbaka till sängen och sova, men dom planerna gick i kras såklart.
Jag gick tillbaka till sängen och somnade om. Tur var det, för mådde liite bättre när jag vaknade
upp sen vid 8.30. 
Försökte äta en mackka, lyckades. Försökte klä på mig, lyckades.
Nu sitter jag här och väntar på att pauline ska komma hem, sen ska vi köra
till tattoo studien och kolla våra tattosar, sen till zoo och försöka
hitta en jäkla orm som Alicia vill ha i födelsedags present.
NEJ, ingen riktig, ett gosedjur !!  Jag hade flyttat om dom köpt en riktig ;)

Annars blir det bara slappt idag eftersom man mår skit.
Blir väl film och en nap när vi är tillbaka hemma sen.
Mys hela kvällen och sova hemma. 

Förövrigt vill jag bara säga att min pojke är bäst,
och att jag är glad över att jag har honom. <3
Ska försöka ta en bild av honom så att ni kan få se honom ;)

Puss till er v






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0