Blä, men idag är det Fredag.

Okej. Var på bi0o igår kväll. Missade min favvorätt hemma, men det ska jag ta igen idag till lunch ;)
Muhaha. För er som inte vet, så är det zuccini slice. ;)
Åt middag med älskling, sen såg vi Baksmällan 2. Jag åt kycklingburgare, men var mer som en macka typ,
och sen åt vi inte pommes utan typ klyftpotatis till det. 
Filmen var så jäkla rolig. Ettan är grym, och tvåan likaså. Dom har verkligen lyckats med en
uppföljare på den filmen. Ni måste alla se den. 

Morgonen här var ren kaos. Ena tvillingar höll på att ta livet på mig.
Jag älskar henne, men gud vad jag skulle vilja döda mig själv ibland pga henne.
Hon tog inte på sig när jag sa åt henne att göra det. Hon slöade.
När klockan var 8, då brukar vi äta frukost, var hon fortfarande inte påklädd.
Jag fick damp, skällde på henne, och hon sa hon var trött, så hon ville inte klä på sig.
Hon skyller på den ursäkten jämt. Jag skällde ännu mer, hon började gråta, klädde
SAKTA på sig. Tror hon var klar att äta frukost vid 8.13 typ. Vi går hemmifrån 8.25 vanliga fall.
DSet roliga är att när hon väl är klar och äter, blir hon klar snabbare än dom andra.
NU var det den andra tvillingens tur att slöa, som alltig vid matbordet. =/ Åh.
Vi gick hemifrån typ 8.32 - och det var faktiskt pga tvillingen som inte tog på sig. Haha. 
Nej, jobbig morgon.
Dessutom till råga på allt, mår jag fortfarande inte bra. Illamående, yrsel, ont i magen. Ja allt, u name it.

Ringde doktorn när jag kom hem ifrån skolan med kidsen. Fick en tid direkt, 10:40. Perfekt !
Hon frågade inte ens om vad jag hade för fel, utan frågade om mitt namn, nummer och gav mig en tid ;D
Får väl se vad det visar sig vara. Tror dock det är något, men jag tippar på infektion någonstans.
Jag uppdaterar er kanske ;)

Nu ska jag vila en liten stund innan jag ska köra upp dit.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0