Bilder.

Babe bjöd mig på mat på "Nando's". Åt kycklingburgare ( hot krydda på kycklingen så det brände verkligen i käften ), med sallad, ost, tomat osv. Pommes till det och god stark dipp. Mums !
Sen gick vi och handlade presenter till tjejerna. Fixat och klart. Detta gjorde vi snabbt, och vi är super trötta
så vi åkte hem. Jag till mig och han till sig. Saknar han redan, menmen. 

Här är min andra älskling. Oscar. Han är underbar och älskar mig. Vi är typ gifta.
Här ser ni hur mycket han älskar mig. 

Blir Grey's om en stund sen bums i säng. As trött.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Uh,uh, uh. Love is in the AIR :-)

2011-05-19 @ 20:00:57
URL: http://loveparade.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0