BBQ tonight

Gick till läkaren idag. Dom rånade mig på 80 dollar.
Sinnes. Bara för att berätta, nej, du är inte gravid, vilket jag redan visste.
Ge mig antibiotika och åka hem. Kul. Nu är jag fattig. Vill ha lön.
Men får nog bra lön efter nästa veckas jobb ;) Längtar. 

Ikväll blir det att grilla med älskling. Kött med sallad ;D
Mums. Ladda batterierna till imorgon.
Fest som fan då.
Älskling ska jobba till 11, sen kommer han hem och då snor jag hans bil.
Kör hem, åker tillbaka när han är hemma från fotbollen.
NAJS. Väntar på tjejerna, och hämta upp dom och då börjar partyyyyt ;D
Wiho, längtar. 

Nej, om man ska duscha och fixa sig till kidsen är hemma.
Dusha dom och dra till älskling.
Låter som en ide.
Woop wooop <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Tur att det inte var något allvarligt=) Ta det lugnt imorgon(idag) med festandet=)

2011-05-27 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0