aj min tunga.

Jag har varit så effektiv idag och klockan är bara 12.30. 
Upp 7, var med kidsen till 9.
Började städa + tvätta.
Allt det tog en timma.
Hängde ut tvätten, bytade om till träningsbyxor.
Tog hunden, solbrillorna och musik i öronen för en promenad ner till sjön.
Promenaden ner till sjön tog 15 minuter. Tippar på 1 km.
Promenaden RUNT sjön tog 45 minuter, men då powerwalkade jag. Nästan
joggade. Sen tog det ytterligare 15 minuter hem. Promenaden runt sjön var 5 km.
Så jag har promenerat 7 km idag med dogen, på ca 1h 15 minuter. :)
Känner mig då duktig.

Kom hem och gjorde lunch. En kopp med grönsakssoppa och en tallrik med appleklyftor.
Nyttigt och väldigt gott.
Ska försöka promenera den rundan varje dag jag är ledig, med eller utan hund.
Coby vad väldigt död nu när vi kom hem, så vet inte om han orkar varje dag ;)
Haha. 
Jo, soppan. Gud vad jag brände min tunga. Ont gör det :( Som fan.

Annars idag blir det att hämta kidsen tidigt ( 2.30 ), Hayley ska ha en kompis med sig hem. 
Ehm, duscha kidsen, laga mat. Idag blir det chili corn carne. :) Tänkte även göra ett vitlöksbröd om vi har
något kvar. 
Ikväll ska jag nog träffa älsklingen en stund. :)

Sitter och tar det lugnt nu innan det är dax att röra på sig igen.
Mina fötter gör ont efter promenaden, skorna är inte i det bästa skicket längre,
då dom är väldigt gamla. Haha. Blir att köpa nya veckan efter mina tatuering.
Mitt nya cp jobb har inte ringt heller, så har inte börjar jobba än. Men ska ringa och skälla på dom imorgon
om dom inte ringt innan dess.  Så det är så. Jag behöver pengar, alltså behöver jag jobba. HA.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Vad duktig du är med träningen_=) Jag har också börjat ordentligt nu=)Känns jätte skönt...

2011-05-19 @ 12:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0