7

Idag var det 7 veckor sedan jag åkte ifrån Sverige. 
Känns som en hel evighet. Men jag klagar inte,
inte just nu iallafall.

Jag har haft en underbar helg. Fredags gjorde jag ingenting, var med familjen,
läste och somnade.
Lördags var det som sagt en heldag med Corrin ute.
Mysmys.
Han hämtade mig 1am efter att jag slutat jobba så
sov jag hos honom. idag har vi vaknat tidigt, jag fick frukost
på sängen. Sen låg vi kvar väldigt länge och bara mös, tittade tv, pratade osv.
Sen åkte vi och åt lite sushi, sen vidare hem till mig där han fick träffa hela min familj här.
Barnen klättrade och hängde på honom en bra stund innan vi fick vara ifred. 
Var här en stund, skypade med min mamma och mormor hemma. ;)
Haha. 

Sen åkte han hem och jag åt sushi med min familj.
Hemmalagad. Väldigt gott. Mätt som fan är jag nu.
Dundertrött och vill bara sova.
Ska duscha, sen blir det hopp i säng med en film.


Upp imorgon för zumba ;) Wiho. Länge sen nu, ska bli kul :D



Godnatt. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0