You haven't seen the last of me

Torsdag. Tiden går snabbt. Kan iof bero på att jag somnar mellan 8-9pm varje kväll.
Tror det är jetlaggen, nästa vecka hoppas jag det är bättre, så jag faktiskt kan umgås lite när ungarna lagt sig.
Nu lägger jag mig samtidigt ;) Haha.
Morgonen gick väldigt bra. Var ensam idag. Ungarna var klara när dom skulle, stress blev det inte. Skönt.
Dock var A lite så när jag skulle gå ifrån klassrummet, hon ville ha mig kvar, men jag lovade att jag kommer och hämtar henne :) Haha.
Efter jag lämnat dom gick jag hem och "vilade" en stund. Låg på sängen och tog det lugnt, väntade på att solen skulle stråla på min solstol :)
Vid 11 åt jag en macka, sen gick jag ut. Legat och solat, badat 1.5 timme, nu orkar jag inte mer. Fruktansvärt varmt. Tur vi har poolen, annars haed jag inte orkat ligga där ute.
Dushat av mig i kallvatten nu, väntar på att mamma ska vakna.
Ska skypa en stund nu på morgonen ( i sverige då ).
Ska gå och sopa golvet nu innan, det var vad jag fick i uppgift idag. :) Tar ca 5 minuter. 
Måste hämta kall dricka mer, puuh vad varmt.
Hoppas på lite bilder ikväll. :)
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0