Värmen fortsätter att komma

Lördag morgon. Jag är uppe.
Undrar vad som hänt med mig. Uppe vid 8 en Lördag morgon. Yeye.

Precis ätit frukost. Blev en macka + musli. Dom har världens godaste musli. Mumma.
Satt på mig masken ( sminket ) och snart ska vi bege oss mot ett 3-års kalas.
Ska följa med för att träffa deras närmaste vänner typ ! :) Blir trevligt.

Ska försöka ta bilder av barnen och deras fest klänningar. Ser ut som cha cha klänningar, så dom är nog alt redo att dansa ;)

Ikväll är det bara jag och stora tösen. Tvillingarna ska på sleep over och föräldrarna ska på fest :)
Vi ska hyra film och gosa till det. Mysigt. 

Hoppas på poolhäng och solning efter kalaset. Temperaturen går upp mot 34 idag. :) Inte helt fel. 



Redo för kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0