Schema

Har härmed fått mitt schema från min värdmamma i Australien. Det ser bra ut, jag är mycket nöjd.

Måndagar : ledig tills 5pm. Hjälper till med bad inför läggning, plocka undan efter maten.
Tisdagar: ledig till 5pm. Hjälper till med bad inför läggning, plocka undan efter maten.
Onsdagar. Jobb mellan 7.30am-8.30am. Under tiden ungarna är i skolan städar jag undan och det är även den dagen jag ska tvätta kidsens kläder + jag kan ta mina samtidigt :). Hämtar kids klockan 2.30pm. Har dom till ca 6pm. Då ska jag ha fixat käk till familjen så vi äter när hon kommer hem. Hjälper till med undanplockning.
Torsdagar: Jobb mellan 7.30am-8.30am. Ledig tills 3pm. Hämtar kids. Har dom till 5pm när mamman kommer hem. Hjälper till med bad + plocka undan efter middagen.
Fredagar: Jobb mellan 7.30am-8.30am. Ledig tills 3pm. Hämtar kids. Har dom till 5pm när mamman kommer hem. Hjälper till med bad + plocka undan efter middagen.

Helger är jag off, om det inte är så att dom behöver passning under en kväll då och då.
Inte mycket jobb, men jag är sökt lite extra jobb för att fylla ut timmarna så jag faktiskt kan tjäna lite extra pengar. Menar, ledig kan jag vara på helger ;)


Längtar väldigt mycket just nu. Endast 17 dagar kvar. Ska bli härligt att komma till värmen, och att få saker och ting att göra. Träffa nya människor och leva livet. Sista långa resan nu, den ska bli super !


Sa jag att jag längtade ? ;)



VACKERT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0