Resfeber

Jag kan inte sova.
Jag tror bestämt att jag börjar få resfeber. Det var just nu som jag insåg att jag faktiskt bara har 2 veckor kvar hemma, vilket nästa vecka är väldigt fullpackad. Alltså endast en vecka kvar att verkligen träffa nära och kära och njuta sista tiden hemma.
Missförstå mig inte. Det ska bli underbart att åka, men dock är jag sjukt nervös.

Väldigt nervös inför 18 timmars flygresa helt själv. Visst jag klarade 10 ensam till NY, men nu är det 18 timmar vi snackar om. Ensam, till helt andra sidan jordklotet. Blir rädd bara jag tänker på det. Sen än en gång lämna alla för ca ett år. Det var ett jobbigt avsked sist, men jag klarade det. Kommer såklart sakna alla, men för varje gång jag åker iväg såhär blir jag bara starkare och starkare som person.

Vet inte vad mer som skrämmer mig, men just nu känner jag mig nervös.
Jag pratade med min värdmamma idag då hon sa " detta blir nog vårt sista skypesamtal ".
OJ. 2 veckor går snabbt. Jätte snabbt. Kommer inte ens hinna tänka förrän Söndagen den 20e är här.
Idag är det exakt 14 dagar.

Tänk. Om två veckor står jag åter på Köpenhamns flygplats för att ta mig ut på nya äventyr.
När jag tänker så, då längtar jag bara.

Men innerst inne är jag rädd. Önskar jag kunde krypa in i ett skal och stanna hemma hos mamma ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gamla är barnen du ska jobba med??

2011-03-06 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0