Poolhäng

Efter att ha hängt upp tvätten gick jag ut en runda. E SNABB runda runt kvarteret för det var fruktansvärt varmt.
Gick hem och satte på bikinin och begav mig ut till poolen. Låg och solade en stund, badade och sen gick jag in.
Lade mig i sängen och tittade lite film. Ville sova men nej, blev icke så.
Tog in tvätten, sen hämtade jag kidsen.
Låtit dom spela spel osv tills mamman kom hem. Jag fixade baden, sen åt vi.
Fixat deras lunch nu och ligger nu tvärlång över sängen och bara chillar.
Är så himla trött. Imorgon blir det nog poolhäng för hela slanten. :)
Min säng
Min fina Koala jag har i sängen :)
Jag kan inte sluta titta på Burlesque. Så jävla bra är den. Ni som inte sett den, se den. Jag tycker lätt den är sjukt bra.

Kommentarer
Postat av: Erika Phexell

Nice!!! Coola solglasögon!! Lite smile på läpparna så ;) Tänk på att smörja in dig!!

Har du familjefotot med dig?! Du är för sööt gumman!! Jag älskar dig!!! puss o kram

2011-03-23 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0