Ny dag , alltså städdag

Onsdag, vilket betyder städdag.
Började dock dagen som vanligt. Upp, tee, ta fram kläder till töserna, göra varm oboy till dom, 
frukost, diskmaskinen m.m.
Begav oss till skolan, när jag kom hem lade jag i tvätten.

Började sen med att städa. Hela köket, familjerummet, golven, lekrummet, hallen, mitt badrum + toalett.
Allt är cleaned nu !!. Skinande rent. Utmärkt. Allt jag ska göra nu är att ta ut recyclingen. svenskengelska där ja.
PLus att jag ska ta fram mer toapepper till min toalett :) 

KLockan är 12. Det tog mig 2.5 timmar att få allt klart. 
Nu ska jag käka lunch, starta en film och gosa ner mig i fåtöljen. 2.5 timmar tills jag ska hämta töserna.
Nu egentid.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0