Home again

Nu har jag varit i Perth City. Var väl lite som jag tänkte mig. Inte stort alls, lite som Seattle.
Själva city är några gator med affärer, sen inget mer.
Ganska så utspritt runt omkring.


Strosade runt, gick en sväng ner mot floden. Tog en ice chai tea latte på ett cafe, sen fortsatte vi runt.
Kollade några affärer. :)
Tog tåget hem nu vid 2pm.
Blir nog en utgång i helgen med den tjejen + hennes vän/ner. 

Käkat en macka, pratade snabbt med mormor på skype. 
Nu sitter jag här på mitt rum med en cola burk bredvid mig och njuter av ledigheten.
Snart är här inte så tyst här längre.
Ungarna kommer hem ifrån skolan, men 3 extra ungar ! 
Tur jag inte behöver tas med dom.

Ska bada flickorna vid 5 idag, snabbt ska det gå, sen ska vi städa lekrummet.
Är det städat idag, kan jag dra över med damsugaren imorgon , då jag har städdag imorgon. 

Hoppas på att städa snabbt imorgon, sen sola resten av dagen. Hoppas på soligt.
Det är varmt idag som vanligt, men kan inte riktigt säga att solen skiner så starkt.
Nu ska jag koppla av med en bok.  Kanske sätta mig där ute. :)
Jag vet jag är jätte dum, tog inga bilder inne i city, men nästa gång såå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0