Försenade inlägg

Inlägg gick inte att publiceras i Tisdags kväll eller onsdags. Typiskt. 
Men nu är inläggen där för dom dagarna.

Igår lagade jag mat. Lagade en kycklinggryta med curry smak. Hade i kycklingbitar, broccoli, minimajs och morötter.
Currykrydda över det, sen matlagningsgrädde. Peppar och salt, sen fick det stå en stund. Klart !
Ris till det. Mycket gott. Det uppskattades. Dock var Katie's första kommentar bara av att ha tittat på det " det här tycker jag inte om". Efter en stund åt hon med got aptit, så tror inte där var någon som inte tyckte det var gott, vilket var tur. Hade aldrig lagat det förr, så visste ju inte ;) Tänker nog laga köttbullar nästa vecka ;D Haha.


Idag har varit en soft dag. Hade ungarna som vanligt imorse. Dom var väldigt duktiga och gjorde som jag sa direkt, vilket gjorde att dom hade gott om tid att leka efter frukost. Bra där. Jag hade en lugn morgon utan stress.
Det gillar vi. 
Var kvar med tvillingarna i skolan ett bra tag. Läste massor med böcker med Alicia.
När jag väl koim hem satte jag mig i tv rummet i världens skönaste fåtölj och läste min bok. Efter en stund ville jag slumra till lite. Tror jag sov i 1.5 timme. Jäkligt skönt. :)

Sen bytade jag om till badkläder, gick ut och solade i 1.5 timme typ. Tror jag får börja sola längre än så, för jag tycker inte jag får färg. Är brun, men inte så brun som jag vill vara. :( Så imorgon, är det pressning som gäller. Ut redan klockan 10, och stanna minst till 13. ;) Haha. Här ska det stekas. 

Efter jag solat så duschade jag, gjorde 2 mackor till lunch. Läste en stund till innan jag hämtade ungarna.
Eftermiddagen har varit slapp den med.
Ungarna har lekt själva, och jag har mest chillat. Läst, plockat undan grönsakerna som kom idag. ( Kommer en ny låda grönsaker/frukt varje Torsdag hem till oss ). 
badade kidsen, nu har vi precis ätit och plockat undan + gjort ungarnas lunchboxar. 

Blir en skön kväll. Är lite rädd att jag inte kommer kunna somna ikväll, men vi får hoppas på det bästa.
Ikväll är det även Grey's. Dock har jag sett dom avsnitten, men ser dom ändå med Pauline :) 
Det är ju så himla bra. 

Nu ska jag gå och läsa lite till. :)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Erika Phexell

Du kan tyvärr inte bli så brun som du vill gumman!! :) du har inte de generna , hihihi LOL



love u

2011-03-31 @ 19:07:45
Postat av: Denice

bara du kommer hem från australien så!!!!! dumt att åka iväg ett år nu tycker jag :)

2011-03-31 @ 23:57:46
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0