Fiiiiireworks

Nu har vi varit på festivalen. Väldigt trevlig tillställning.
Såg många roliga föreställningar. 
Första med dinosaurier. Världens fejk, men stackars Hayley blev jätte rädd och ställde sig bakom mig för att slippa se.
Väldigt roligt, eftersom hon är faktiskt den äldsta av dom, dom andra tyckte det var roligt att titta. 

Sen såg vi en föreställning med en man som cyklade på sån hög cykel. Vettitusan vad det kallas.
Han balanserade även på burkar som låg på varandra. 

Efter det gick vi runt lite. Barnen åkte nån karusell, fiskade anka och sen letade vi mat. lev något indisk curry för oss, hot dog till barnen. Störtsa hotdogs'en jag någonsin sett. Haha. 

Sen blev det en show med 3 afrikan killar. Hoppade voltor, stod på varandra, hoppade genom ringar m.m. 
Väldigt grymma var dom, och starka. Den ena killen hade den ena på sig, medans han själv höll upp dom med bara en arm. Han måste vara stark! Rolig show iaf .. :) 

Efter det satte vi oss på gräset och väntade på fyverkerierna. Fina grejer det dära.



Hemma nu. Trött som fan. Glad att jag är ledig imorgon. Ska åka till banken och fixa bankkonto, tänkte även fixa sim kort. När jag väl har simkort ska jag ut och söka jobb :)
Tjoohoooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0