Dag nr 1

Vaknade klockan 6 väldigt pigg. Somnade 8 igår kväll, skönt ! :)
Skypade lite med Julia, sen dog internet. 
Fixade mig och gick ut till dom andra.
Gick igenom lite morgonrutiner med Pauline, frukost, kläder osv. 
Sen vid 8.25 gick vi till skolan.
LÄmnade av Hayley som läste sin bok för mig, sen lämnade vi av tvillingarna.
Gick hem, sen körde vi ner till stranden. Jätte fint., Glömde ta bilder, men det kommer :)
Stod där en stund och pratade, sen blev det för varmt så vi åkte till marinan och drack kaffe ( ice chai tea latte) ;)
Satt där ett tag innan vi åkte till tågstationen och hämtade upp hennes väninna. Åkte hem, snackade, åt lunch.
Sen försvann ajag till mitt rum en stund och vilade/tittade film. Burleque - jätte bra film ;D
Sen hämtade vi barnen, gick igenom rutiner, regler osv. Sen halvdeckade jag i fåtöljen medans barnen dansade wii. Gulliga ! :)
Jag badade dom innan maten, åt, plockade undan.
Precis skypat med Sofia och ska in och duscha.
Sen kommer jag somna innan det är dax att skypa med mamma. Dö trött och klockan är bara 8, igen.
Men så kommer det vara denna veckan väldigt trött.
Hoppas på lite bilder imorgon.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0