Andra sidan jordklotet

Imorgon åker jag. Kan ju säga att i detta moment har jag fortfarande inte packat klart.
Det är bra jobbat faktiskt. Jag orkar inte. Hatar att packa.
Fast faktiskt har jag typ bara handbagaget kvar, vilket jag kan ta imorgon bitti.
Eller ja, jag måste packa in presenter och packa ner dom ;P
Kanske jag borde göra nu?!
Hm, något mer varmt kanske. Har bara packat ner en kofta, får kanske packa ner en till. :)
Tror annars att jag har allting jag behöver. Kan alltid handla där om jag skulle glömma något.
Har iaf växlat pengar, och handlat solbrillor. Riktigt heta är dom ;D
Problem med ikväll. Tjejerna ska in till stan. Jag pallar INTE bege mig till stan.
Måste umgås med min familj, men VILL träffa mina tjejkompisar innan jag drar.
Vettifan. Dilemma. Får se vad som händer och hur vi gör. Kanske får ta en sväng nu på dagen och säga haj, eller något. Vetitusam.
Nu ska jag packa in presenter. :)

Kommentarer
Postat av: Erika Phexell

Ja, min lilla flicka! Ut i stora världen igen! Saknar dig redan!! Tänker på dig jättemycket nu när du sitter på flyget alla de timmarna!! Älskar dig!! puss puss

2011-03-20 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0