Vinter i Australien

Det är kallt. Sådär 13-14 grader tror jag visaren står på.
Regnar och blåser. Vintern, vad är det bra för.
Jag hatar när det är kallt. Dock älskar alla aussie människor detta vädret.
Idioter. Inte kloka någon av dom. 
Det ända som är bra med sånt här väder är ju faktiskt att man kan ligga inne
och mysa hela dagarna med film och gottor, oxå pojkvännen dårå.
Idag är lite en sån dag.
Har städat, tvättat, käkat lunch, kollat datorn och sen somnade jag här i fåtöljen
en liten stund. Vaknade upp nu och ska gå och hämta barnen om en halvtimma.
Jag står för matlagningen idag. Köttbullar, sås och potatis.
Sedan tar jag och åker till min älskade och myser lite innan det är dax för att åka
hem och sova. :)

Beslutet är taget, nu måste jag bara ordna med allting jag måste. :)

Kommentarer
Postat av: jullan

vad är det du ska göra jasse? nyfiiiken!!

2011-06-15 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0