Vad kan man göra, när det bästa inte är nog?

Som ni läste tidigare så hade jag en hemsk morgon.
Jag ville bara gå och skjuta mig själv, eller typ packa mina väskor och dra.
Det spelar ingen roll om dom bara är barn, därför jag vet om att dom vet vad dom säger.
Jätte jobbig situation, och jag har tänkt mycket och vet exakt vad som kommer hända härnäst.

Eftermiddag blev lite bättre, dock var jag fortfarande på dåligt humör,
och ville inte riktigt ha med tjejerna att göra.
Men det gick bra. Dom hade en kompis över att leka med,
så jag höll mig mest i bakgrunden, gav dom lite att äta och hjälpte dom med vad dom ville ha hjälp med.
Läxorna blev gjorda, ducharna var snabbt avklarade och bara att starta middagen.
Hittade en perfekt snabbcook i skåpet, kyckling tariyaki. 
Behövde bara kasta ihopa kyckling, paprika och lök, sen i med såsen. Vips, färdigt ! :D
Perfekt .. 

Åkte hem till Corrin efter middagen. Behövde andrum från huset.
Var där en stund, tills han somnade typ.
Kom hem för en stund sen, fixat mackor till kidsen's lunchbox för imorgon.
Nu är jag i säng. Ska läsa pyttelite, sen sova.
Dö trött är jag!





Favoritdrycken - Vin ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0