TORSDAG.

Igår var jag i stan med Holly och Nina.
Himlans trevigt. Jag kom in lite tidigare än dom och
RÅKADE se att Cotton on hade REA.
Gick in där och hittade en svart/vit cardigan för 5$.
Även 2 par tajts för 20$. Annars kostar ett par 18-20$ typ.
Bra där.

Mötte upp tjejerna och vi satte oss på ett cafe åt käkade lunch.
Åt en toasted sandwish med skinka, mozarella ost, kyckling, avokado, aioli och sallad.
Så gott var det.:) Satt där en bra stund. Holly hade även med sig svenskt godis,
så någon var glad :D
Deras garage är fullt, så dit ska jag någon dag och plocka lite.
Så gott. 

Åkte sen hem för at hämta tjejerna.
Fixade och donade när jag var hemma.
Badade kids osv. Körde sen till babe som var iväg,
men lyckades att komma in i huset ändå genom att knacka på
Karis fönster, och därmed skrämma henne. AS BRA.

Han kom hem en stund senare med en nyköpt tv och soffa på g.
Softish.

Blev skype med syrran och Lovisa + maria och Bonnie.
Gulligt. Sen mys med älskling.

Jag hatar att sova hemma. Jag kan inte sova lika bra som hemma hos Corrin.
Kanske hans säng är bättre, eller är det hans sällskap. Jag vet inte.
Och ikväll jobbar jag, så inte kan jag sova där inte. Inte sovit där på 4 nätter nu typ.
UH. Gillar det INTE. Det värsta är att jag bara kan sova där Lördag natt, sen Söndag måste jag sova hemma,
för jobbar på Måndag morgon,. :( Otur. Men Måndag natt , då kan jag sova där igen ... 

Sitter nu och väntar på att höra ifrån Sophia, 
ska in till stan och luncha, men ingen aning om när.
Eftersom jag bara är ledig några timmar, vill jag gärna veta när, var, hur nu typ.
Så man kan planera.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0