Torsdag, äntligen skiner solen

Vi har haft skit väder nu några dagar med regn, regn och regn.
Idag skiner solen, men faktiskt så sa dom att vi skulle få skurar,
dock kanske bara på morgonen och nu tycker jag morgonen är förbi,
så jag trotsar regnet och satte ut tvättstället där ute,
så att det kan torka IDAG. 
Tvättade igår också, och det torkade inte. Visst, en del torkade, men inte allt.
Så fick stå över natten. Nu är det dock ny tvätt på gång.

Ytterligare en stressig morgon. Jag förstår mig inte på barn ibland.
Varför är dom så sega på att klä på sig?
Äta frukost? Borsta tänderna? Ta på strumpor och skor?
Förstår att nu måste vi snabba oss för vi kommer sent till skolan?

Jag förstår inte varför dom inte förstår, bra va?! :)

Jag ringde en ny läkarmottagning på jakt efter ett ul idag,
men dom var fullbokade till nästa vecka, så jag får snällt
vänta tills imorgon. Men idag ska jag och babe ( som är hemma från jobb för att han varit sjuk ) fixa ett medicare card till mig, så att jag kan få tillbaka ungefär halva pengarna efter varje doktorsbesök osv.
Joey sa att man kan fixa det, dock vet jag ingenting ännu, men jag hoppas.
Eftersom min försäkring verkar cp, och jag måste vänta med att få pengar tillbaka,
så kör jag på detta kort så länge. Men tro inte att jag inte tänker begära pengar från försäkringsbolaget ;)

Eftersom vi båda är hemma idag, jag och Corrin, så ska vi även titta klart filmen vi
började på igår. The perfect storm. Hoppas han kan snabba sig lite med dushen och tvätthängningen som
han håller på med just nu. 

Annars, inte mycket att berätta. 




Förövrigt så vill jag jätte gärna hit .... :) 



Eller hit.. BALI. 



Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0