Tisdag

Jag älskar att vara ledig.
Åkte till älsklingen efter maten igår. 
Fick massage, mös och somnade. Haha.
Jag lovar vi sov innan klockan var 9pm.
Det vas as skönt. Vaknade upp "mitt i natten" och trodde det var dax att vakna
men klockan var bara 11:50pm. Så skönt.
Somnade om, vaknade sen upp mitt i natten tsm med Corrin
och mös lite, innan vi båda vända oss om och somnade igen.
Mys.

Sov en liten stund till imorse från att jag kom hem från Corrin.
Blir bara tidigare och tidigare. 5.30am. :( Usch. Somnade iaf om
efter en stund. Är nu redo för att dra till köpcentret med Pauline.
Ska fixa lite grejer. Pengar, ta ut recept, handla tajts och strumpor. Typ.
Blir väl chill restenn av dagen dp det regnar. Mysväder.


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0