Ta ett beslut

Varit en bra dag. Härligt med regn.
Suger dock att det var typ sådär 12-13 grader idag.
AS kallt. Var iväg med Pauline, fixade pengar från medicare.
Fick 78 dollar tillbaka från doktors besök. Bra.
Ehm, fixade piller osv.
Åkte och hyrde två filmer. Unstoppable och en annan jag inte minns namnet på.
Bra var dom. Lite sådär action i dom bådea.
Lite konstigt att två tjejer som hyr film inte kommer hem med en kärleksfilm eller nått sånt.
Haha. 

Kollade iaf film, åt lunch,
hämtade kids. Jag har läst min bok som är super super bra.
Åt precis mat, zuccini slize, min favorit. Så jävla gott, åt as mycket. :) haha. 
Sallad till det. 
Sitter nu i min säng.

Mycket tankar har det blivit idag, som alla nätter också.
Jag tänker och tänker och jag känner att jag har ett viktigt beslut att fatta. 
Ett beslut som kommer att gynna mig, men som samtidigt kommer bli jävligt svårt.
Jag vill inte såra någon, och jag vill absolut inte bli osams med någon.
Jag måste snabba mig med mitt beslut. 
Svårt, men så är det här i livet. :(

Ska duscha snart och sen blir det Australia got talent.
Efter det Winners and Losers. Åh, spännande avsnitt idag. :)

Nu kilar jag.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0