Statistik

Jag tycker faktiskt att ni är dåliga på att läsa.
OCH kommentera. :(

Idag har väl varit en ok dag.
Upp imorse vid 7 tiden, fick en stor chock.
Tvillingarna sov lika länge som jag, alltså till 07.10 typ.
Dom brukar vara uppe vid 6am tiden.
Dom var väl trötta. Haha.

Fixade tjejerna, skickade iväg dom med pappan till skolan.
Jag började städa och tvätta.
Städade t o m kylskåpet. Det du.
Efter 2 timmar var jag klar att slänga mig på soffan.
Startade Karate Kid på film, tittade en stund innan jag deckade. 
Sov ett tag, vaknade upp och det var nästan dax för att hämta kidsen.

Nu sitter dom utslagna i soffan och tittat tv.
Jag passar på att uppdatera lite, för snart kommer jag ha fullt upp.
Göra lunch till imorgon till flickorna,
läxor med Hayley, börja maten, kasta in den i ugnen, duscha kidsen.
Käka och springa till jobb. Tror jag jobbar 2 timmar ikväll så det är lugnt. 

Jag har fet huvudvärk och känner mig yr, men jag antar väl att det är för att
jag inte gjort så mycket idag. Menmen.

Imorgon blir det att utforska Subiaco med älskade Holly och luncha, :)


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0