Sömnlös..

Jag kunde inte sova igår. Jag var så trött, så trött.
Men icke. Kunde inte somna.
Jag vet inte varför. Jag gillar inte riktigt denna sängen efter att jag har sovit hos Corrin.
Hans säng är den bästa. 
Sen låg jag och tänka. Jag hatar mig själv för att jag aldrig kan bestämma vad jag vill göra.
Störigt. Tvivlar, bollar fram och tillbaka. Åh, vad ska jag göra?!

Var så fruktansvärt trött idag då jag inte sov inatt.
Men fick ungarna till skolan utan allt för mycket tjat.
Somnade igen och sov ett par timmar.
Varit uppe på jobb och kollar timmarna + skrivit in när jag kan jobba nästa vecka.
Jobbar imorgon kväll och söndag MEN jag vill inte jobba söndag då det är Karis födelsedag,
och vi ska fira den dagen, så jag försöker byta dag till Lördag istället. 
Hoppas hoppas.

Ska hämta kids om en timme, sen blir det chill med dom.
Skicka Hayley till gymnastik. 
Lagar mat ikväll, får bli spaghetti och köttfärssås. Enkelt och snabbt.

Hem till älskling ikväll och sova där.
Holly imorgon :)
Mys.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0