Sjukdag.

Jag hatar att vara sjuk. Det är så jobbigt.
Speciellt när man vill sova. Kunde inte somna inatt pga allt snor.
Kunde inte andas och hatar att sova med öppen mun.
Det går bara inte. 
Försökte ligga högt så att jag inte var så uppstoppad i näsan, men det funkade inte heller.

Vaknade och mådde skit. Orkade inte skrika och ha mig på barnen,
som tur var sa Pauline till dom det, och att dom måste lyssna på mig.
Dock gör dom inte det, så Murray fick hjälpa mig lite.
Slapp gå med dom till skolan, så jag gick och somnade.
Fixade tvätten när jag vaknade igen, åkte upp till jobb, handlade
deo osv. KÄnde mig ltie mer levande.
Kom hem och åt frukost/lunch. Allt jag ätit är en macka.

Annars inget speciellt. Badar kidsen nu och väntar på Corrin.
Ska hem till han ikväll och mysa, äta soppa och titta tv. :)

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0