Relaxed

Sov hos älskling inatt. Så skönt.
Avslappnat, ingen som skriker på morgnarna.
Huset för mig själv. Älskar att vara ledig när jag får sova hos älskling.

Vaknade upp sent idag. Sov inte bra inatt, kanske pga att jag faktiskt sov halva dagen igår.
Gick upp och gjorde frukost.
Toasted sandwish med skinka, ost, tomat och avokado.
Mums! :) 
Satte mig ute vid poolen och njöt. Det var inte kallt, väldigt mysig förmiddag.

Gick in och tog på mig, bäddade sängen och åkte hem.
Här hemma var ingenting gjort, huset ser ut som ett bombnedslag
och jag är ledig?










Funderar på att gå ut och gå en runda nu.
Jag måste rensa huvudet. Så mycket som snurrar runt där inne just nu,
att jag inte vet vad jag ska göra eller säga.
Jag vill så mycket, men kan jag göra allt jag vill?
Det är frågan. Och det är bara jag som kan svara på det. 
Dock vet jag inte hur. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0